1 Temmuz 2017 Cumartesi

L'OCCITANE YAĞLI CİLTLER İÇİN YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ İNCELEMESİ

Ay ay ay!!!
Sonunda Melisatovskinizden hepinize merhaba! Arkadaşlar gerçekten zihnimin üstünden bir tır geçti sanırım. Yemin ediyorum hayata uyum sağlayamıyorum. Bu nalet akademik işlerim, makaleler 19 haziran gibi bitti. Çok uzun süre sabah 08.30- gece 3-4'e kadar bilgisayar başında geçti. E sonra da dediler e işi boşladın iyice bize bu 8-5 yetmiyor yetmiyor gel. Haydaa  oraya gitmek durumunda kaldım. Bayram tatilinde dinleniriz dedik ama yok. Hiçbir işe yaramadı. Dün gece yine de yorgunluktan 18.00'da uyuyakalmışım. Siz düşünün halimi. Doktora yapanlar! Huoopp!! Aloğğğ!!! Aynı anda çalışmayın canım. Yapmayın yavrum, yapmayın anacım..

Neyse, ortadan kayboluşumu kısaca kustuktan sonra gelelim konumuza :) 

Argadaşlar, iki ay oldu sanıyorum - belki de daha fazla- Loksitan'dan (yeter abi artık böyle yazıcam, burası Türkiye! alla alla :)))) deneme ve aradığımı bulabilir miyim amaçlı bir yüz temizleme köpüğü almıştım. Köpüğün görünüşü şu şekilde:




Fotoğraf biraz fazla parlamış ama zaten bu üründen başka yağlı cilt ürünü olmadığı için sıkıntı yok diye düşünüyorum :)

 Arkadaşlar ürünün vaadi; fazla sebum oluşumunu önlemek, gözenek temizlemek, yüzünüzü aydınlatmak. Benim cildim kötü bence, aydınlanmıyor :) Ama az önce bir takipçimiz instagramdan mesaj atmış: Ne aydınlık, ne güzel bir cildiniz var, ne yapıyorsunuz diye :)) Bu da şu an aklımı karıştırdı tabii :)

Benim için bu ürünün en önemli özelliği saydığım ilk iki vaadi idi. Gözenekleri çok güzel temizledi evet ve beni şaşırtan bir şekilde sebum oluşumunu azalttı. Hiçbir üründe böyle bir performans görmemiştim. Tabii cilt yağlanıyor tekrar o ayrı mesele ama o eski yağlanma olmadı. Beni bu konuda gayet tatmin etti bu ürün. Ancak bende hormon bozukluğundan dolayı kötü bir akne sorunu mevcut malum. Keşke ona da çözüm olsaydı... Bu sebepten dolayı denemek istediğim bir marka daha var. O da sorunuma az da olsa derman olmazsa hiç düşünmeden bunu tekrar alırım. 

Ürün gül kokulu bu arada. Ama gül kokusuna öyk, börk edenler hiç korkmasın. Tazecik, mis gibi hafif bir gül bahçesi kokusu. Hacı gülü değil :)) Ayrıca ben başta hoyratça kullanıyordum ürünü, ancak bir foş sıktığınızda tüm köpük gayet de yüzünüze yetiyormuş. Tabii ben sonradan bu durumu idrak ettim :))

Bu arada sizin için içeriğine dair fotoğrafını ve başka fotoğraflar da çekmiştim ama hiçbirini beğenmedim :) En iyisi anlatayım: Deterjanvari ve türevleri içermiyor gördüğüm kadarıyla. Meyve özleri, yağlar ve asitler mevcut ki işimize yarayan kısmı da bu. Tabii yine kimyasal var mı? Evet, var. Ancak bize lazım olan kısım içerikte üst bölümde yer alıyor. Bu da demek oluyor ki bunlar daha fazla yer kaplıyor. İçerik kısmının sonuna doğru okuduklarınız artık en az yer alanlardır unutmayınız. Özellikle drugstore markalarda bize faydalı olacak ne varsa hep içeriğin son kısmına doğru yer alıyor. Bu da şu anlama geliyor: Ben koruyucuları, deterjanları senin gözünü boyamak için bol bol kattım, sonuna da bir iki damla bir şey attım. Ama ürünün üzerine kocaman "... ÖZLERİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ" yazdım. 

Durumlar böyle gördüğünüz üzere.. Yaln dünya :) Ürünün fiyatı da 89 tl bu arada. İlk defa bir temizleyiciye böyle bir fiyat ödedim ama karşılığını da aldım sanıyorum.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Herkese sevgiler!

Melisacuğunuz,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder