10 Mayıs 2017 Çarşamba

Reviews - Cilt Temizleme - Avene

Merhabalar güzellikler :)

Nasılsınız? Güzel bir gün olması temennisiyle ;)

Bugün blogumuzun konuğu bir klasik:

Avene Cleanance Gel Yağlı ve Akneli Ciltler için Sabun İçermeyen Temizleme Jeli


Avene markasını özellikle Termal Suyundan dolayı çoğunuz tanıyorsunuz. Bu güzelliği yine bir yağ torbası suratımı temizleyebilecek ürün arayışındayken almış ve bir kenarda unutmuştum. La Roche Posay'den önce bir süre kullandığım fakat pek anlaşamadığımız için kullanımına devam etmediğim bir ürün oldu. Benim cildim çok yağlı, gözeneklerim kocaman fakat T bölgesi dışındaki bölgelerde çoğunlukla kuru bu da yetmezmiş gibi oldukça da hassas, kılcal damarlarım yüzeye yakın olduğu için de oldukça kızarık (öylesine kızarık ki, sabah kalkınca bembeyaz olan suratım suyla ve parmakla temasa geçtiğinde hareketlenmesi nedeniyle hemen kızarıyor yani öyle alerjik bir reaksiyon değil ;)). Hal böyle olunca da her ürünü kullanamıyorum ne yazık ki. Çoğu cilt temizleme ürününün içindeki olmaz olası SLS illetini biliyorsunuz artık, onun miktarı da oldukça etkili, azaldıkça cildimin tahriş olma ihtimali azalıyor ve ben de mecburen artık içerik yazılarına daha da dikkat etmek zorunda kalıyorum. 

Neyse, bu ürünü herkes çılgınlar gibi tavsiye ederken ve 20TL civarında bir rakama satılırken almıştım. SLS yok içerisinde ama farklı (oldukça benzer) komponentler var, fakat termal su da var. Cildimi öyle yıpratmadı ancak bunda ne yazık ki yıkayıp kuruladıktan sonra aşırı kurutması (klasik sabunsu etki) ve hemen akabinde cildimin yağ fışkırtması sorununu yaşadım. E maksat tam olarak da bunu önlemek olunca ve bu üründe de o sorunu çözemeyince ben de yaklaşık 10 kullanım sonrası devam etmedim. Bir ara kullanıp bırakıp, sonra tekrar bir şans verip hatta dediğim o çoklu kullanımları yapıp ondan sonra bu ürünün benim cildime göre olmadığına kanaat getirdim. 

Benim akne sorunum yok belki de akne sorunu da olan kişilerin o sıkıntısını kurutmaya yönelik bir içerik içerdiği için bana fazla gelmiş olabilir. Fazla geldiğini yüzümü yıkadıktan sonra aşırı kuruyan (kayganlığını yitiren) ve sonrasında cildimin aşırı yağ salgılamasından anlıyorum artık. Aşağıda size içerikle ilgili bilgileri de içeren fotoğrafını göstereyim: 

Ürünün açıldıktan sonra dayandığı süre 6 ay, o nedenle tekrar şans vereyim belki dönemseldir diyemiyorum. Şişenin yaklaşık 8'de 1'ini kullandım, 10-15 kullanım olmuştur (10+5), oldukça bereketli bir ürün öyle hunharca boca etmenize gerek kalmıyor yani :) Onun dışında şişesine ve kapağına bayıldım, biraz daha yumuşak bir ürün olsa seve seve tekrar şans vermek isterim ;) 


Bir başka yazıda görüşmek arzusuyla, takipte ve sevgiyle kalın bebeklerim :*
(Bu arada eski yazılarımıza da göz atmayı unutmayın ;) )

Öptümmm
Meltem

2 yorum:

  1. Akne sorunum var yıllardır ve bu ürüne de yakında şans verecem şu aralar Farmasi çay ağacı olan seriyi kullanıyorum ama aklım hep dermokozmetik olan markalardan Avene de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyata bulursan mutlaka derim ;)

      Sil