2 Mayıs 2017 Salı

Reviews - Cilt Bakımı - Cyrene Hydra Radiance Moisture Boost Facial Toner

Merhabalaaar :)

Nasılsınız? Bir güzel günde daha güzel bir ürünümüzle birlikte olacağız: Cyrene Hydra Radiance Moisture Boost Facial Toner.

Bu ürünün öncelikle güncel paketlemesini Cyrene'in kendi sayfasından göstereyim:


https://cyrene.com.tr/cilt-bakimi/kategoriler/tonikler/hydra-radiance-moisture-boost-facial-toner.html

Ben bu güzelliği, Instablogger & Bloggerlığa henüz yeni başladığımız zamanlarda her şeyi alayım da bende de olsun mantığıyla alışveriş yaptığım çılgın günlerden birinde almıştım beraberinde birkaç farklı ürünle birlikte. O zamanlar Istanbul'a yeni taşınmıştım, sular cildimi epey bozmuştu ama bu güzellik imdadıma yetişti!



Cildi yakmayan, kısa sürede emilen ve canlı bir görünüm sağlayan birşey arıyorken bunu seçmiştim. Tonikler aslına bakarsanız çoğu marka tarafından yüksek oranda zararlı maddelerden oluşturularak hem kokusuz hem de yakmadan kullanılabilsin diye sunuluyor ama bu durum Cyrene için geçerli değil. Kullandığım hiçbir ürününde cildimde iritasyonla karşılaşmadım, onu bırak cildimi daha bile rahatlattı (zaten amacı da cildi beslemek, enflamasyonları azaltmak). Bilimsel deneylerden geçirilerek en optimize edilmiş halde hatta mümkünse en zararsız haliyle üretme çabasındalar üstelik maksat estetik bir kutu olsun da içeriği ne olursa olsun değil, maksat cildiniz için en iyisini sunmak.

Markayı nasıl tanıdık peki? Cyrene en önemli Cruelty Free markalarımızdan! Evet hayvanlar üzerinde deney yapmadan üretiyorlar, geliştiriyorlar. Bloggerlığa başladığımızda piyasada hem içeriği berbat hem de hayvanlar üzerinde hunharca ve acımasızca testler yapan bu kadar çok firma olduğunu bilmiyorduk, bildiklerimiz vardı elbet ancak boyutu idrak etmek için bu işin içine girmek gerekiyormuş. Dolayısıyla, karşımızda güvenilir ve cruelty free seçenekler varken diğerlerine yönelmek bence oldukça acımasız. Online alışverişte de, mağazada da içerik okumadan almamanızı tavsiye ediyoruz meleklerimiz. Zamanla zaten gözünüz de cısss maddelere alışıyor, neler neler kullandığınızı gördüğünüzde ve rafınızı dolduran şişelerin %80ini aslında tuvalet temizliğinde kullanmanız gerektiğini fark ettiğinizde yüz ifadenizi görmek isterim açıkçası benim ağzım uzunca bir süre açık kalmıştı ( :O şeklinde birşey hayal edin :)). Yazık hadi bu bitsin de bir daha almam dediğim için raflar hala dolu (!) ama cildimde özenle meydana getirilmiş bir ürünü kullandığım zamanlar ile diğer zararlı maddelerle tıkalı olanları neredeyse gözle ayırt edebilir hale geldik. Her seferinde kızarıklıklar, aşırı hassasiyet, kullanılan içeriğe göre ya aşırı yağlanan ya da çatır çutur kuruyan deri, kaşıntılar, egzamaya benzer pul pul dökülmeler beni artık çok rahatsız ediyor. Ya kısır döngüye bakar mısınız, hadi deneyelim diye birşeyler alıyoruz sonra da düzeltsin diye canımız Cyrene'i kullanıyoruz :)

Referans olması için arkasını da göstereyim:



Ben bu şişeye pek fırsat kalmadan Zoretanin kullanımına başlayınca ve elimi ayağımı tüm ürünlerden çekince bu şişecik de kenarda kaldı ne yazık ki.. 12aylık kullanım süresi de geçince tekrar denemedim, bitenler & yorumlanacaklar kutumdan birazcık geç çıktı o nedenle. O kadarına kadar geç ki, paketlemeleri falan bile değiştirdiler :D hehehehe *mahcup gülümseme*

Cyrene'den aldığım son şey yine fi tarihinden bir sürpriz kutuydu, bakalım yaz gelmeden onları elden geçirebilecek miyim?

Öpüyor ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum! :) Hep gelin, yine gelinn, sevgiyle kalın güzellikler ;)

Meltem




2 yorum:

  1. Cyrene markası genel olarak seviliyor. Bir iki tester ürününü kullanmıştım onlar da gayet güzeldi. Tonik arayışım sırasında yazına denk gelmem iyi oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim benim :) iyisini bulmak gerçekten zor, umarım sen de anlasirsin :)

      Sil