12 Mart 2015 Perşembe

MEDIWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ - MUZ, ÇİLEK, KAVUN, TUTTI FRUTTI

Yahu başlığı bile yazarken ağzı sulanır mı bir insanın? Söz konusu Mediwell ise sulanır :D 
Herkeslere kocaman bir merhaba! Bugün sizlere sürekli arayış içerisinde olduğumuz konulardan biriyle ilgili bilgi vermek istedim. Hele de bu havalarda malumunuz duduş bakım kremleri olmazsa olmazımız. Hepimizde en az 850 milyon tane var biliyorum, ancak Mediwell ile bu sayı azücük daha articek :D


Yalnız en baştaki fotoğrafı çok iyi çekmemiş miyim ya? Bakıp bakıp duruyorum, çok başarılı :D Evet bu narsisistik açıklamalardan sonra konumuza dönelim :D Efendim bir sonraki blogger etkinliğimiz için elimizde - instagram hesabımızda da paylaşmıştık- tüm Türkiye'ye yetecek kadar Mediwell var sanıyorum :D Sağ olsun Şanlı ilaç ailesi gönderdiği ürünler, kataloglar ve sıcacık mektubuyla hiçbir masraftan kaçınmamış. Gerçekten minnettar kaldık. Ee tabii bu şeker ötesi lipbalmlarla bakış bakış nereye kadar? Başladık kullanmaya.

Öncelikle bendeniz Melisa' yı az çok tanıdınız. Memnuniyetsiz bir tipim biraz. Lipbalmların da piyasadaki neredeyse tüm markaları ile sorun yaşadığım için, Mediwelle karşı da biraz tek kaşım kalkık yaklaştım. Sonuç: Gayet tatmin edici! O minnoş ambalajı zaten kalbinizi fethediyor, içini açıp parmak ucunuzla ya da pamuklu çubukla bir miktar lipbalm uyguluyorsunuz. Sonra üstüne istediğiniz ruju sürün. Özellikle mat rujlarımın altında da sorun çıkarmaması bu ürünü sevmemde çok etkili oldu. Dudak soyulmaları ne durumda derseniz, kullandığım diğer ürünlerden çok daha az sorun yaşadım. Diğerlerinde neredeyse bütün dudağım soyulurdu, ancak Mediwell ile bu tarz sorunları en minimum seviyede yaşadım.

İçeriği ne alemde derseniz hiç fena değil derim: içeriğindeki Shea butter ile kurumuş dudakları nemlendirirken, besliyor ve koruyormuş. Sweet Almond Oil ve Vitamin E' nin canlandırıcı etkisi ile de iddası olan pürüzsüz ve sağlıklı dudaklara ulaşmayı hakkaten kolaylaştırıyor.

Dört çeşidi var resimlerde gördüğünüz üzere. Kapağı açtığınızda o meyve kokuları ile hemen kendisini yiyip yutmak istiyorsunuz, ancak şöyle güzel bir şey düşünülmüş: Dudağa uyguladığınız an koku kayboluyor. Yani koku hassasiyeti olayından da tam puanla geçiyor böylece.

Gelelim bana  göre dezavantajı nedir bu ürünün?

Minik bir kutucuk içerisine konulması uzun tırnaklı bizler tarafından kullanımı biraz zorlaştırıyor. Bir de hijyen açısından da ellerinizin hep temiz olmasını gerektiriyor beraberinde. Fakat ben düşün düşün çıkamadım bu işin içinden: Lipstick şeklinde olsa benim için vazgeçilmez bir ürün olacak, ama böyle de çok ama çok tatlı bir ambalaj olmuş. Ne yardan ne serden vazgeçerim ikisi de olsun :D 


Genel olarak gözlemlerimiz bu şekilde canlar ciğerler. Ha, bizim nereden mi Mediwell 'den haberimiz oldu? Sevgili partnerim Meltem, eczaneye yolunun düşmesi ile görüp, can alıcı ambalajına dayanamayıp kapmış bu ürünlerden. Daha sonrasında da güzel bir bağ oldu ürünle ve üreticilerle aramızda. Bu kalitenin devam etmesini diliyoruz.

Şanlı İlaç'ın -sizlere de bir dahaki buluşmamızda dağıtacağımız kataloglarında yer alan- başka ürünleri de var. Gayet dikkat çekiciler: Kas ve eklem ağrılarıyla mücadele etmek için kapsikumlu ve mentollü seçenekleriyle roll-onları, adale ve kas ağrıları, siyatikle mücadele için hazırlanmış thermal flasterler, nasır yakısı, buharlaşan merhem ve daha başka çeşitleriyle farklı bir ürün yelpazesine sahip. En kısa zamanda bunları deneme imkanı buluruz umarım.

İnşallah yazımızdan memnun kalmışsınızdır teletabilerim :D Denk gelirseniz muhakkak bu lipbalmlara bir şans verin, deneyin, denetterin :D

Kocaman sevgiler, kokulu öpücükler anacım,

Melisa

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhabalar, eczanelerde bulabilirsiniz :)

      Sil
  2. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. beyazlimon.blogspot.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil